Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną MARSI MARCIN SIEDLECKI

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną (dalej: Regulamin) ustanowiono dla podmiotu leczniczego MARSI MARCIN SIEDLECKI, utworzonego przez Marcina Siedleckiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą “MARSI MARCIN SIEDLECKI”, NIP: 5291832617, REGON: 387214793, ul. Wioślarska 10 lok. 38, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
  2. Podmiot leczniczy wykonuje działalność leczniczą w zakładzie leczniczym pod firmą MARSI MARCIN SIEDLECKI z siedzibą w Żyrardowie przy ul. Dekerta 3 i wpisany jest do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, prowadzonego przez Wojewodę Mazowieckiego pod numerem księgi rejestrowej: 000000274745.
  3. Niniejszy Regulamin określa zasady oraz warunki korzystania z usług MARSI MARCIN SIEDLECKI w zakresie umów o udzielanie świadczeń zdrowotnych za pośrednictwem systemów teleinformatycznych.
  4. MARSI MARCIN SIEDLECKI udostępnia niniejszy Regulamin w wersji papierowej w siedzibie podmiotu leczniczego, tj. Żyrardów ul. Dekerta 3 oraz elektronicznej na stronie internetowej https://medycynapracy24.pl w sposób gwarantujący jego pobranie, wydrukowanie oraz utrwalenie.

§ 2 SŁOWNIK

Użyte w niniejszym Regulaminie określenia oznaczają:

  1. Placówka – podmiot leczniczy wykonujący działalność leczniczą w zakładzie leczniczym pod firmą MARSI MARCIN SIEDLECKI z siedzibą w Żyrardowie przy ul. Dekerta 3, wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, prowadzonego przez Wojewodę Mazowieckiego pod numerem księgi rejestrowej: 000000274745,
  2. Telewizyta – konsultacja lekarska z zakresu medycyny pracy udzielana za pomocą środków porozumiewania się na odległość,
  3. Świadczenie zdrowotne – usługa medyczna lub inne działanie służące zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu lub poprawie zdrowia udzielane przez osoby wykonujące zawód medyczny, zatrudnione lub współpracujące z Placówką na podstawie umów cywilnoprawnych,
  4. Pacjent – osoba, która zwraca się do Placówki o udzielenie świadczeń zdrowotnych z zakresu medycyny pracy.

§3 ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Placówka udziela Pacjentom świadczeń zdrowotnych z zakresu medycyny pracy przez osobę wykonującą zawód medyczny za pośrednictwem systemów teleinformatycznych po uprzednim przekazaniu wskazanych informacji i dokumentów oraz wyrażeniu zgody na udział w telewizycie.

§4 PROCEDURA ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Telewizyty przeprowadzane są w drodze połączenia telefonicznego.
  2. W celu skorzystania z powyższego świadczenia Pacjent powinien skontaktować się z Placówką telefonicznie pod numerem telefonu +48 22 230 23 26 lub poprzez formularz dostępny na stronie internetowej https://medycynapracy24.pl oraz przesłać skan skierowania na badanie na adres mailowy online@medycynapracy24.pl.
  3. W odpowiedzi Placówka:
    1. przedstawi Pacjentowi zasady przeprowadzania Telewizyt,
    1. poinformuje Pacjenta o dostępności niniejszego Regulaminu,
    1. poinformuje Pacjenta o sposobie wyrażenia zgody na przeprowadzenie Telewizyty,
    1. przedstawi Pacjentowi dokładny koszt usługi. Cennik usług dostępny jest na stronie internetowej https://medycynapracy24.pl.
  4. Po zapoznaniu się z informacjami wymienionymi w punkcie 4 powyżej, Pacjent dokona opłaty za Telewizytę w formie płatności internetowej.
  5. Za wykonane usługi:
  6. faktury dla podmiotów gospodarczych wystawiane są do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu dokonania sprzedaży,
  7. faktury imienne dla osób fizycznych wystawiane są:

– do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu dokonania sprzedaży, jeśli zgłoszenie wystawienia faktury imiennej zostanie zgłoszone do końca miesiąca, w którym nastąpiła sprzedaż,

-w ciągu 15 dni, jeśli zgłoszenie wystawienia faktury imiennej zostanie zgłoszone później niż miesiącu następującym po miesiącu, w którym nastąpiła sprzedaż.

  • Po dokonaniu opłaty, Pacjent wypełni kartę zdrowia, której wzór znajduje się na stronie internetowej https://medycynapracy24.pl i prześle wypełniony dokument z podpisem kwalifikowanym lub podpisany skan karty na adres mailowy online@medycynapracy24.pl.
  • Po otrzymaniu płatności oraz karty zdrowia Placówka kontaktuje się mailowo lub telefonicznie w celu umówienia terminu wykonania Telewizyty. Świadczenia zdrowotne udzielane są w dniach i godzinach funkcjonowania Placówki.
  • Po ustaleniu daty i godziny wizyty, Placówka prześle w formie wiadomości SMS na wskazany przez Pacjenta numer telefonu podsumowanie uzgodnień dotyczących terminu Telewizyty oraz oświadczenie o wyrażenia przez Pacjenta uprzedniej zgody na Telewizytę. Pacjent zobowiązany jest do potwierdzenia terminu Telewizyty oraz potwierdzenia zgody na Telewizytę w zakreślonym w wiadomości SMS czasie i formie. Brak potwierdzenia daty i godziny wizyty skutkuje anulowaniem ustaleń i nie wywołuje skutku w postaci umówienia wizyty.
  • Jeżeli umówiona Telewizyta nie może odbyć się w umówionym terminie z przyczyn leżących po stronie Placówki, Placówka niezwłocznie poinformuje Pacjenta i ustali dalsze postępowanie lub nowy termin Telewizyty.
  • Skorzystanie z Telewizyty wymaga:
  • dokonania przez lekarza uprzedniej analizy adekwatności udzielenia świadczenia
  • zdrowotnego w formie Telewizyty,
  • wyrażenia przez Pacjenta uprzedniej zgody na Telewizytę,
  • poinformowania o warunkach i skutkach odbycia Telewizty przez lekarza wykonującego Telewizytę.
  • Lekarz realizujący Telewizytę skontaktuje się z Pacjentem w dniu umówionej wizyty dzwoniąc trzykrotnie (w odstępach nie mniejszych niż 5 minut) pod podany przez Pacjenta numer telefonu. W przypadku, gdy Pacjent nie odbierze połączenia w powyższym trybie uznaje się, że Pacjent rezygnuje z Telewizyty, co oznacza, że Telewizyta zostaje anulowana, a osoba realizująca Telewizytę nie podejmie kolejnej próby nawiązania kontaktu w ramach zgłoszonego wcześniej zapotrzebowania. W celu skorzystania z Telewizyty Pacjent zobowiązany jest do ponownego kontaktu z Placówką i ustalenia nowego terminu Telewizyty.
  • Przed wykonaniem badania z zakresu medycyny pracy lekarz realizujący Telewizytę zweryfikuje tożsamość Pacjenta poprzez zadanie pytań kontrolnych.
  • Po odbytej Telewizycie wystawione zostaje orzeczenie lekarskie, które opatrywane jest podpisem elektronicznym. Następnie orzeczenie jest wysyłane w formie zaszyfrowanego pliku na adres mailowy wskazany przez Pacjenta. Na wyraźne życzenie Pacjenta oryginał orzeczenia lekarskiego przesyłany jest w formie fizycznej na adres wskazany przez Pacjenta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub podmiotu świadczącego usługi kurierskie.
  • W przypadku konieczności przekazania Placówce przez Pacjenta dokumentacji medycznej, dokumenty powinny zostać przesłane na adres mailowy online@medycynapracy24.pl po uprzednim zabezpieczeniu ich hasłem i przekazaniu Placówce hasła drogą inną niż mailowa.

§5 OBOWIĄZKI PACJENTA

Pacjent zobowiązany jest do:

  1. zapewnienia telefonu, za pomocą którego odbędzie się Telewizyta,
  2. zapewnienia niezakłóconego przebiegu Teleporady,
  3. poddania się weryfikacji tożsamości przez lekarza realizującego Telewizytę,
  4. niepodejmowania działań prowadzących do zachwiania stabilności systemów informatycznych Placówki lub do pogorszenia jakości świadczonych przez niego usług.

§6 OBOWIĄZKI PLACÓWKI

Placówka zobowiązana jest do:

  1. zapewnienia lekarzowi realizującemu Telewizytę telefonu, za pomocą którego odbędzie się Telewizyta,
  2. zapewnienia niezakłóconego przebiegu Teleporady,
  3. zapewnienia poufności przebiegu Teleporady,
  4. weryfikacji tożsamości Pacjenta przez lekarza realizującego Telewizytę,
  5. udzielenia Pacjentowi wszelkich informacji dotyczących Telewizyty,
  6. weryfikacji przez lekarza realizującego Telewizytę czy Telewizyta jest wystarczająca dla realizacji jej celu.

§7 WARUNKI TECHNICZNE

  1. Do odbycia Telewizyty niezbędne jest:
    1. posiadanie telefonu komórkowego lub stacjonarnego,
    1. posiadanie urządzenia z dostępem do sieci Internet z zainstalowaną przeglądarką internetową umożliwiającą wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów hipertekstowych (HTML) powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę www.
  2. W przypadku korzystania przez Pacjenta ze sprzętu i oprogramowania, które nie spełniają wymogów technicznych opisanych powyżej, Placówka nie odpowiada za jakość usług świadczonych drogą elektroniczną lub za niewykonanie usług drogą elektroniczną.

§8 ZAKAZ DOSTARCZANIA TREŚCI O CHARAKTERZE BEZPRAWNYM

Zakazane jest udostępnianie przez Pacjentów w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną informacji i treści niezgodnych z prawem, obraźliwych, sprzecznych z dobrymi obyczajami, nieprawdziwych lub mogących wprowadzać w błąd, a także treści zawierających wirusy lub mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia systemów teleinformatycznych.

§9 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Pacjentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów:
    1. dostarczenia towaru w sposób inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Placówkę,
    1. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy można złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  3. Oświadczenie powinno być skierowane listownie na adres MARSI Marcin Siedlecki, ul. Wioślarska 10 lok. 38, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
  4. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  5. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Pacjentowi w przypadku wyrażenia przez Pacjenta zgody na wykonanie usługi w pełni przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy i przyjęciem przez Pacjenta do wiadomości, iż utraci on prawo do odstąpienia od Umowy w przypadku wykonania usługi w pełni przed upływem tego terminu na odstąpienie od Umowy.

§10 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Pacjentowi przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji dotyczącej Telewizyty.
  2. Reklamacja powinna zawierać dane Pacjenta umożliwiające jego identyfikację, w postaci imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, numeru telefonu, adresu mailowego.
  3. W reklamacji opisać należy jej przyczynę oraz oczekiwania Pacjenta wobec Placówki, w szczególności zaś opis pożądanych działań w związku z reklamacją.
  4. Reklamacje można składać drogą elektroniczną na adres mailowy online@medycynapracy24.pl lub pocztową na adres: MARSI MARCIN SIEDLECKI, ul. Wioślarska 10 lok. 38, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
  5. Placówka rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia w formie odpowiadającej formie zgłoszenia reklamacji. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Placówka zwraca się do składającego zgłoszenie o ich uzupełnienie przed rozpatrzeniem reklamacji. Czas udzielenia dodatkowych wyjaśnień przez Pacjenta przedłuża odpowiednio okres rozpatrywania zgłoszenia.

§11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie 06 maja 2024 roku.
  2. Niniejszy Regulamin może ulec zmianie. O jego zmianach Pacjenci będą informowani przez Placówkę poprzez wskazanie daty ostatniej zmiany Regulaminu na stronie internetowej https://medycynapracy24.pl. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Placówkę, który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostepnienia na stronie internetowej https://medycynapracy24.pl zmienionego Regulaminu.

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną